thuiskomst - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Hans Ekeris - WaarBenJij.nu thuiskomst - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Hans Ekeris - WaarBenJij.nu

thuiskomst

Door: Ekeris

Blijf op de hoogte en volg Hans

30 November 2011 | Nederland, Veenendaal

maandag 28 november
Vandaag hebben we nog even van een lekker ontbijt genoten in het hotel en daarna nog even wat laatste foto's gemaakt. Toen zijn we nog even bij het zwembad gaan liggen want het was alweer lekker warm en zou zelfs wel 31 graden worden. Om 10.30 uur zijn we naar de kamer gegaan en hebben de laatste spullen ingepakt en zijn toen naar beneden gegaan naar de lobby waar we om 12.00 uur door de taxi opgehaald zouden worden. En die was er ook precies op tijd. we hadden een Maxi besteld zoals ben daar een busje noemt. Toen wij ingepakt waren zijn we naar Metty gegaan die ook al klaar stond en hebben we haar koffers erbij ingeladen en zijn vertrokken naar de luchthaven van Brisbane. Zonder problemen werden onze koffers met een overgewicht van in totaal 16 kg. ingecheckt.

Onze vlucht vertrok om half drie naar Signapore en verliep heel voorspoedig. Daar moesten we drie uur wachten op onze vlucht naar Nederland en dat was geen probleem want er zijn genoeg winkels om te bekijken en we bleven op dezelfde terminal als waar we aankwamen, dus was heel relaxed.

De vlucht naar Nederland ging verder ook zonder problemen, er was iets turbulentie onderweg, en we hebben zelfs nog even iets kunnen slapen. Alleen de stoelen in de economy class staan vrij dicht op elkaar en we hadden weer een paar van die eigenwijze Hollanders voor ons zitten die de stoel ondanks dat ze zelf veel beenruimte hadden helemaal naar achteren gooide zodat we bijna geen ruimte overhielden met het eten enz. Dit waren echt mensen die alleen aan zichzelf dachten en geen rekening met de achter hen zittende reizigers houden. Maar ja we kwamen zonder veel problemen op Schiphol aan om 6.15 uur in de morgen van dinsdag 29 november.

We wisten dat we opgehaald zouden worden door kennissen van Metty dus hadden ons daar helemaal op ingesteld. Maar tot onze grote verrassing waren onze kinderen en ons kleinkind er ook en dat was echt heel leuk om mee te maken en stellen we byzonder op prijs dat ze dat hadden gedaan. En Metty wist dit maar had niets tegen ons gezegd, dus het was echt een verrassing.

We waren om ongeveer 8.30 uur in Veenendaal waar Sonja en mijn moeder ons opwachtte met lekkere broodjes enz. Dus ook dat was weer goed geregeld. We hebben verder deze dag gebruikt om nog de familie langs te gaan en de moeder van Rita te bezoeken. We zijn blij dat we dit hebben gedaan en dat we weer terug zijn.

Graag wil ik onze kinderen en familie en vrienden bedanken voor de opvang van onze ouders tijdens onze afwezigheid en ook willen we graag Betine van het reisburo Thomas Cook uit Lunteren bedanken voor de uitstekend georganiseerde reis van ons. Er is echt niets mis gegaan en we hebben heel veel mooie dingen gezien en van ons bezoek genoten. We hopen nog zeker een keer terug te gaan en de andere kant van Australie te bezoeken.

Hans en Rita

• 30 November 2011 - 12:56

Chris En Melia:

Lieve Rita en Hans,
    Fijn dat jullie, gezond en wel, weer voet op Hollandse bodem hebben gezet! Nu heerlijk genieten van jullie gezin en familie en daarna heel langzaam afkicken, bijkomen en vooral nagenieten van jullie mooie reis!
    Liefs van Chis en Melia

• 30 November 2011 - 22:02

Wim En Dicky:

Hoi Hans en Rita
    Wat een mooie reis hebben jullie mogen beleven! Fijn dat jullie weer heelhuids thuis gekomen zijn en nu weer lekker genieten van jullie kinderen en kleinkind ,ouders en vrienden. Rita volgens ons heb je nu de smaak te pakken! leuke foto's ook. Groetjes, we spreken elkaar snel!

• 01 December 2011 - 13:17

Henk En Lenie:

Fijn, dat jullie weer veilig thuis zijn. Duurt wel even voor de jetleg weg is, maar dat hindert jullie denk ik niet na die heerlijke vakantie...smaak te pakken??
    liefs en groetjes van Lenie ( en Henk).

• 02 December 2011 - 11:57

Betine:

Lieve Rita, Hans & Metty
    Wat leuk om deze verhalen zo te lezen. Beetje jammer dat ik er pas zo later achter kwam, anders had ik het natuurlijk van dag tot dag bijgehouden! Zo fijn dat alles goed is gegaan en jullie onvergetelijke herrinneringen hebben gemaakt. Tot snel, want ik ben natuurlijk erg benieuwd naar alle foto's!